torstai 28. syyskuuta 2023

Turhaa vai tarpeellista

Lupaus on lupaus ja niinpä mä sitten kävin hakemassa ne langat. Samalla ostin myös uudet pyörän valot kun sattuivat olemaan Lidlissä tarjouksessa. Jos näitä nyt otsikon mukaan pitäisi miettiä, niin periaatteessa kumpikin ovat turhuuksia. Minulla on lankoja paljon, suunnilleen loppuelämän tarpeiksi, mutta siitä huolimatta koin ansainneeni nuo ja odotan kynnet syyhyten edellisen projektin valmistumista päästäkseni aloittamaan tuota. 
 
 
Pyöränvalotkin löytyvät sekä eteen että taakse ja itse asiassa vielä molemmat tuplakappaleina, sillä minulla on pienet patteritoimiset pikakiinnike valot, joiden valaisuominaisuudet ovat mitä ovat ja niiden lisäksi vanha, mutta toimiva Airamin pyöräileWille - valo, jonka kiinike oli rikottu sillä kohtaa, kun pyöräni varastettiin (löysin pyöräni sitten myöhemmin ja sain sen takasin valokiinnike ja pari muuta pikku osaa rikottuina) ja sen parina arpajaisista voittamani  ladattava takavalo. Koin kuitenkin nuo pikkuvalot turhan pieninä ja lampun kädessä pitämisen hankalana, joten haluan ennen kaikkea panostaa turvallisuuteeni - kyllä minä sen parin kympin arvoinen olen, mitä nämä maksoivat. 
 
 
Herra Kirjoitus joutuu siis viimeistään sunnuntaina illalla asennus töihin, jotta nuo ovat maanantaina käyttökunnossa.

Ei kommentteja: