keskiviikko 24. kesäkuuta 2026

Puna-ruskea banaani

Tuntuu, etteivät nämä jämät lopu lainkaan, samaa ohuiden lankojen pussia edelleen tyhjennetään. Tällä kertaa käyttöön tulivat loput valkoiset, vaaleat, punaiset ja ruskeat. Laskin, että molempiin sukkiin tuli lankaa 19 jämästä, taitaa olla jonkin sortin ennätys. Puolitin siis kerät ja yrtitin saada sukista mahdollisimman paljon saman näköiset. Sukissa siis 44 silmukkaa ja etuosan kerrokset 5o 5n.
 
Olin niin onnellinen näiden valmistumisesta, että nappasin kuvankin ennenkuin ehdin päätellä langat. Muut olen päätellyt kutoessa eli käytännössä noissa on muutama hapsottava lanka ja aloitus ja lopetuslangat eli ei onneksi kovin paljon pääteltävää.
 
Painoa sukilla 91g.  Lankaa käytetty vuoden alusta 3836g (+ kavereille/kirppikselle 3900g)  

Ei kommentteja: