sunnuntai 1. marraskuuta 2009

Hukassa

Mitä mielenkiintoisimmat asiat ja esineet voivat joutua hukkaan jopa sellaisilta pilkunviilaajilta kuin minä. Minä olen omistanut kahdet urheilurintaliivit, nimenomaan tuossa aikamuodossa, olen omistanut, sillä nyt ei toisia löydy mistään. Ärsyttävintä tässä tilanteessa on se, että ne ovat tietenkin ne paremmat liivit - kuinkas muuten - ja ehdin juuri eilen langettaa itselleni "rättienlisäämiskiellon" tarkoitetuksenani olla ostamatta yhtään uutta vaatekappaletta marraskuun aikana.

Täytyy varmaan tyytyä nylkyttämään nyrkkipyykkiä, jotta nuo ainokaiset pysyvät käyttökuntoisina tämän kuluvan kuukauden ajan.

Jos siis joku näkee jossain kodittomat Triumfin triaction liivit, niin ne voivat hyvinkin olla karkuteillä minun vaatekaapistani. Toivon voivani uskoa, että olen itse hukannut ne, jotta ei tarvitse alkaa epäillä niiden kadonneen yhteisestä pyykinkuivaustilastamme jonkun naapurin käyttöön. Tämä jälkimmäinen vaihtoehto kun tarkoittaa sitten sitä, että mitään parempia vaatteita ei enää uskalla kuivattaa siellä...

Ei kommentteja: