sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Yhtä vailla


Jotenkin se lipsahti tuossa joulun aikaan päälle sellainen hankintavaihde, että ennen kuin huomasinkaan, niin olin tehnyt parikin tilausta CDoniin ja Homeenteriin. Jälkeen päin kyllä vähän mietin hankintojeni järkevyyttä, mutta nämä ovat sitten joululahja minulle itselleni.

Lisäksi perustelin hankintoja sillä, että tarjoukset olivat todella hyvät ja lisäksi sain vielä extra-alennuksia molemmista paikoista + käytettyä 30€ noista shoppailulahjakorteistani. Eli eivät nämä nyt niin hirveästi lompakon päälle käyneet.

Paketeista paljastuivat nämä:

Tämä ansaitsee vielä oman kuvansa, Viidakkokirjaa on etsitty kissojen ja koirien kanssa, sitä kun ei ole tahtonut saada mistään.


Otsikon mukaisesti Disneyn klassikot 1-51 on nyt sitten yhtä vailla. Vain numero 30 Kaunotar ja Hirviö puuttuu. Edelleen ihmettelen asiaa, sillä minulla on tunne, että olen sen joskus ostanut, mutta ilmeisesti olen sen lainannut jollekin, joka on unohtanut tai "unohtanut" sen palautaa. Pitänee jatkossa ottaa itseään niskasta kiinni ja muistaa merkitä paitsi kirjat ja lautapelit myös DVD:t tunnistetarroin.



Vuoden 2014 tavoitteena on sitten löytää kohtuuhintainen Kaunotar ja Hirviö-dvd jostain.

Ei kommentteja: