keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

Vihdoinkin mun

Tämän tekstin otsikko voisi myöskin olla "kaikki kasassa", "setti täynnä" tai "enää ei puutu yhtään", sillä tuo tosiaan on tilanne tietyllä rintamalla.

Posti kiikutti minulle tänään paksun kirjekuoren ja sen sisältä paljastui tämä:


Kyllä vain, Disney klassikkokokoelmani puuttuva ja paljon kaivattu numero 30, Kaunotar ja hirviö. Leffa oli tietenkin pakko katsoa heti samantien ja todeta, että levyt ovat loistokunnossa, samoin kotelo. Pari kyyneltäkin taisi tulla tirautettua, mutta onneksi kotiteatterissa ei ole kovin monta näkijää.

Myönnän, että maksoin tästä kolme kertaa enemmän kuin joistain noista halvimmista levyistä, mutta silti olen ylen onnellinen tästä löydöstäni.Ostopaikkana huuto.net, myyjänä yksityinen henkilö ja hintaa postikuluineen pikkuisen vajaa 24 euroa. En edes yrittänyt tinkiä, vaikka en joutunutkaan kilpahuutamaan tästä muiden kanssa.

Ja tämä ei siis ole se levy, jonka olen alkuperäisesti ostanut ja maksanut, se levy on edelleen huijarilla - tai siis eihän sillä mitään levyä ole, mutta minun rahani ovat.


Ei kommentteja: