sunnuntai 27. syyskuuta 2015

Itsekuripäiväkirja viikko 39

Mitähän sanottavaa sitä tästäkin viikosta keksisi. Kovin on tylsä viikko, kävin kahvakuulailemassa - hyvä minä. Herkkuja mussutin kahden ihmisen edestä - tuhma minä. Töissä kävin normaalisti - kai sitä silti saa itseään taputtaa selkään.

Lauantaina maalla saatiin perunat pois maasta eli siitä plussa ja vähän lisää kuntoliikuntapisteitä, vaikkakin minun osakseni suurimmaksi osaksi jäi traktorilla ajelu perunannostokoneen kanssa. Jotenkin asento ei ollut luonteva ja nyt on sitten pitkä selkälihas vasemmalta niin jumissa, että hengittäminenkin sattuu - paska minä. Tai siis no joo, enhän mä sille mitään voinut, kun tilanne oli se mikä oli.

Ruokahävikkiä ei ollut, sen sijaan löytyi sitten valitettavasti uusi houkutin Pizza on-line. Tämä ihastuttava netin kautta toimiva palvelu, josta voi tilata kätevästi pizaa, kebabia tai wingsejä kotiin. Testattiin vieraiden kanssa perjantaina ja 16 minuutissa tilauksesta ja maksusta oli ruoat toimitettu - hiukan liian helppoa etten sanoisi.

Minkäänlaisesta itsekurista ei siis oikein voi puhua, vaikka roskaruokaa syötiinkin vain kerran.

Ei kommentteja: