keskiviikko 24. elokuuta 2022

20 vuotta sitten

20 vuotta sitten minua jännitti kovasti, olin menossa kaupungille tapaamaan miestä, johon olin tutustunut netissä. Hän oli vaikuttanut maileissa ja puhelimessa todella mukavalle, mutta siitä huolimatta mietin, että eihän sitä koskaan tiedä, miten homma oikeasti nenäkkäin toimii. Olin antanut hänelle vapaat kädet miettiä ohjelma yhteisen iltapäivän/illan ratoksi, niinpä minulle tarjottiin pizzaa ja sirkushuveja tai oikeastaan sirkushuveja ja pizzaa tuossa järjestyksessä. 
 
Iltapäivä ja ilta kuluivat kuin siivillä, minulla oli mukavaa ja meillä oli kivaa yhdessä. Niin kivaa, että yhdessä ollaan edelleen ja rakastuneitakin edelleen tuon kahdenkymmenen vuoden jälkeen. 

Valitettavasti kaupungissa ei ole tänään sirkusta, mutta pizzaa varmaan saisi, jos samalla kaavalla haluaisi iltaa juhlistaa.

Ei kommentteja: