tiistai 9. elokuuta 2016

Koukussa työhön

Huomaan taas hylänneeni blogin melko pitkäksi aikaa, vaikka aiheita olisikin useampia. Blogin sijaan olen keskittynyt työhön. Laskeskelin, että parin ylimääräisen työpäivän puitteissa viikon työtuntien määrä nousee taas kohtuulliseen lukemaan 63,5 tuntia. Seuraavan viikon lukemat ovat vain 55 tuntia, joten saattaa olla, että blogihiljaisuus jatkuu edelleen. Noiden työtuntien lisäksi olen luvannut hoitaa pari ravintolakeikkaa, joten nekin kai periaatteessa ovat työtä.

Jotain olen käsityörintamallakin taas saanut aikaan, yritän ehtiä esittelemään aikaan saannoksiani jossain vaiheessa. Tänään kävin hakemassa taas vähän lankoja, pitsiä seuraavaa projektia varten ja ihanaisen punaruudullisen lakanan, josta minulla ei ole mitään käsitystä, mitä siitä teksin, rakastuin vain silmittömästi sen kuosiin ja kankaan laatuun. Kustannukset näistä 0€.

Huomisen vapaapäivän olin tosian kuvitellut viettäväni ommellen jotain kivaa, mutta sekin kääntyi nyt sitten työpäiväksi, joten ompelut odottakoot hetken. Minä uskon vakaasti siihen, että jossain vaiheessa tulee aika, jolloin töitä ei ole tarjolla, joten niitä kannattaa tehdä silloin kun niitä on tarjolla.

Olen siis vakaasti koukussa työhön, tarjotkaa vain ylimääräinen vuoro tai keikka, niin ihan varmasti tartun täkyyn.

Ei kommentteja: