torstai 25. heinäkuuta 2013

Melkein loppui

Heittäessäni pois viimeisintä tyhjentynyttä kasvopesupurkkiani elin jo hetken harhassa, että ihan toden totta olemme sellaisessa tilanteessa, että olen onnistunut käyttämään kaikki kasvojen puhdistamiseen tarkoitetut varastossa ja jemmassa olleet tuotteeni. Intensiivinen kaappien kaivelu paljasti kuitenkin, että asia ei ollut ihan näin - ja minä kun olin jo haaveillut kosmetiikkaostoksille pääsystä oikein tosissaan.

Kaapista paljastui vielä yksi kevyesti kuoriva kasvojen puhdistusaine ja pienen pieni kasvosaippua, jotka ne on sentään syytä käyttää vielä ennen shoppailemaan lähtöä. Kumpaakaan ei varmaan ihan päivittäiseen käyttöön voi ajatella, mutta joka toinen päivä vuorotellen.

Sen verran ennakoin, että kävin kaupassa ja ostin sen pitkään hehkuttamani Marseilles-saippuan, ihan huimat kaksi ja puoli euroa siis tuli kulutettua. Olen lukenut useamman kuin yhden henkilön kirjoittamana, että se soveltuu erittäin hyvin kasvojenkin puhdistamiseen. Toimikoon se siis hätävarana, jos en sitten juuri sillä sekunnilla pääsekään kaupaan, kun nuo edellä mainitut puhdistusaineet loppuvat. On todellakin pakko tunnustaa, että olen ylen hämmentynyt siitä, että ylipäänsä olen päässyt tällaiseen tilanteeseen, ettei minulla ole tuon enempää enää jemmoja - mittavatkin kosmetiikkavarannot siis kuluvat, jos niitä vaan malttaa olla kartuttamatta.

Olin jo valmiiksi katsonut Oriflamen valikoimista yhden puhdistustuotteen ja Dermosililtä toisen, jotka aioin tilata, mutta vielä toistaiseksi on maltettava odottaa. Niinköhän on, että on syksy ennen kuin pääsen kasvojen puhdistusainetta hankkimaan vai auttaisiko syvällinen kaappi-inventaario siihen, että päästäisiin vuoteen 2014 asti. Tuota vuoteen 14 asti selviämistä kyllä epäilen, sillä Dermosil-pisteeni vanhenevat marraskuussa, joten silloin viimeistään on pakko tehdä tilausta ja minun on aika vaikea estää itseäni ostamasta sieltä kasvojen puhdistusainetta.

Ei kommentteja: