sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Uteliaat kiitokset

Viime aikoina minussa on herännyt tiedonhalu vai pitäisikö sanoa rehellisesti naisellinen uteliaisuus, joka liittyy tähän blogiin. Tämähän on aikanaan yli neljä vuotta sitten perustettu päiväkirjaksi minulle itselleni ja vinkkasin siitä vain yhdelle kaverille sekä miehelleni. Ei täällä mitään salaisuuksia ole, joten en estänyt blogin päätymistä blogilistalle tai julkiseen jakoon - ajattelin, ettei se ketään kiinnosta, mitä minä täällä kirjoittelen.

Nyt olen kuitenkin ylen hämmästynyt, sillä silmäni osuivat pari- kolme viikkoa sitten kävijälaskuriin, kun selailin noita toimintoja, joita en blogissani koskaan käytä. Kävijälaskuri näytti yli 9000 käyntiä ja tikutti tasaisesti eteenpäin, ylittäen jo jokin aika sitten 10000 kävijän rajan. Jos tuon laskurin tilastoja on uskominen, niin täällä pyörii yli 100 ihmistä viikossa. (Täytyi vielä erikseen varmistaa, että omat käynnit on kalkuloitu tuosta määrästä pois ja kyllä se niin oli, minun lisäkseni täällä käy joku muukin ;-) )

Haluankin siis esittää lämpimät kiitokseni teille kaikille, jotka olette tekstejäni jaksaneet käydä lukemassa. Iso kiitos teille kaikille!

Samalla voisin heittää kehiin vähän haastetta, koska kommenttiboksissani on tavallisesti kovin hiljaista, niin nyt voisitte avata sanaisen arkkunne ja tarjota bloginpitäjälle viihdykettä ilmaisemalla olemassa olonne. Olisi kovin kiva tietää kuka täällä vierailee eli jättäkääpä kommenttia käynnistänne, pyytää hän.

Salaisten lukijoiden lisäksi täytyy esittää kiitokset myös herra Kirjoitukselle siitä, että hän yhä edelleen jaksaa ottaa minulle lukemattoman määrän valokuvia. Hän osaa kuvata, minä en eli valitettavasti kuvista näkee, mitkä ovat minun ottamiani räpsyjä, ja mitkä taas hänen kuvaamiaan kunnon kuvia. Kiitän ja kumarran puolisoni suuntaan ja toivon hänen jaksavan kuvittaa blogiani jatkossakin.

Jotta ei alkaisi valua hunaja ja siirappi purkista pöydälle liiallisen makeilun muodossa, on syytä lopettaa ja toivottaa iloista syksyä kaikille.

1 kommentti:

Herra Kirjoitus kirjoitti...

Punastun :)