keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Lisää tavaraa

Olen ollut kovasti aktiivinen tavaran hankinnassa viimeaikoina.

Ensimmäiseksi sain Netcyclerin kautta polkupyörään kytkettävän kännykkälaturin Nokialta. Nokia tosiaan jakoi noita tietyn määrän ja minä kuuluin siihen onnekkaaseen poppooseen, jonka kännykkä ladataan tästä eteenpäin ekoenrgialla. Valitettavasti tuo ei sovellu kuin tiettyihin malleihin, minunkin kolmesta puhelimestani vain yhteen, herra Kirjoituksen puhelimista ei kumpaankaan, toivossa on kuitenkin hyvä elää, jos laajenisi tuo valikoima.

Netcyclerin kautta sain myös pari minulle uutta käsityölehteä, joista toinen aukeni kuin vahingossa sellaiselta sivulta, josta löytyi aivan ihan tipun malli - mikä sen paremmin sopii pääsiäiseksi ja sellaista olin juuri etsinyt. Vastavuoroisesti meiltä päätyi uuteen kotiin pannumyssy, jota en ole koskaan käyttänyt, minä kun en harrasta pannukahvia tai haudutettua teetä.





Toisaalta myöskin tavaraa on poistunut tai poistumassa meiltä uusimman löytöni eli paikallisen facebook kirpputoriryhmän kautta. Se helpottaa isompien tavaroiden myyntiä, kun ei tarvitse postittaa. Lisää vaan pitäisi lisätä tuonne listalle, jos vaikka saisi osaa vintistä tyhjäksi.

Ei kommentteja: