maanantai 28. kesäkuuta 2010

Vieras kynä

Keskiviikkona 23.6.10 Satakunnan kansan etusivulta löytyi seuraava pätkä:
"Vaatteista on tullut kertakäyttötavaraa. Tämän faktan ymmärtäminen on vaikeaa minulle, jolla on tapana rakastua yhteen vaatekappaleeseen ja kuluttaa se niin loppuun kuin mahdollista."
Sitten oli viittaus sivulle kaksi, vieras kolumniin.

Kolumnin kirjoittajana on Riina Pullinen. Hän on teknisen journalismin ja kemiantekniikan insinääriopiskelija.

Hänen kirjoittamansa on suurimmalta osaltaan kuin minun ajatusmaailmanstani ja toiminnastani, jotain pieniä eroja kuitenkin on havaittavissa. Ensiksi en valitettavasti omista ystävää, joka pukisi minut kokonaan, mutta serkun vaatteita minulla on runsaasti. Toisekseen minä varmaankin ompelisin ne talteen leikkaamani kuvat jonnekin - en ole mikään ammattilaiskäsityöläinen, mutta aina minä sen verran tuunaan...
Tässä koko juttu skannattuna, kannattaa lukea ja saa kommentoida, mikä pitää paikkansa alle kirjoittaneen suhteen.

Ei kommentteja: