maanantai 25. maaliskuuta 2019

Case Ergonomics

Ostin jokin aika sitten (tiedän, kaikki ilmoittamani aikataulut ovat "jokin aika sitten", kun en ihan tarkkaan muista onko asiasta 6 kk vai vuosi) Prym Ergonomics puikot. Ostin niitä itse asiassa ahneesti heti kolmet, koska niiden piti olla nivelystävälliset, kahdet koossa 2,5 ja yhdet 3,5 kokoiset.

Nyt kudoin ihan perussukkaa normilangalla - toinen pari näillä puikoilla, koska olen todennut, että Cubicsit ovat kuitenkin enemmän mun juttu.

Nyt sitten en päässyt sukassa kovinkaan pitkälle, kun kuului ensimmäinen naps ja puikko katkesi. Parin kerroksen jälkeen kuului seuraava naps ja vielä kohta kolmaskin. Olin reissussa eikä muita puikkoja tietenkään matkassa. Kokeilin ja totesin, että kutominen onnistuu myös noilla katkenneilla puikoilla, joten jatkoin noilla pätkillä edelleen - selvisin ehkä 10 kerrosta ja kuului vielä yksi naps. Yksi puikoista oli katkennut kolmeen osaan. Kudo näillä nyt sitten.



Pistin tietenkin valitusta Prymille, mihin sain varsin nuivan vastauksen, joka alkoi sanoilla: "Kaikki palaute on meille tärkeää...". Viesti ei ollut mitenkään positiivishenkinen tai pahoitteleva, vaan siinä ilmoitettiin osoite, mihin rikkoutuneet puikot voi palauttaa ja että uudet saa ehkä tilalle vasta sitten kun ovat saaneet palautukset ja tutkineet asian. Pistin puikot postiin ja minun puolestani he saavat tutkia asiaa niin paljon kuin haluavat...

Postituksesta ehti kulua parisen viikkoa, kun kotimme eteismatolle oli ilmestynyt kirjekuori, jossa lähettäjänä oli Prym. Sisältö oli alla olevan kuvan mukainen eli uuden Ergonomics-puikot, kerroslaskuri ja hauska kortti, sekä kirje, jossa he pahoittelivat tapahtunutta ja toivoivat minun suosivan heidän tuotteitaan jatkossakin.


Loppujen lopuksi case Ergonomics päättyi minun kannaltani positiivisesti, vaikka epäilen, että puikot saattavat jäädä pakettiin, koska mulla on nyt kolmet Cubicsit.

Ei kommentteja: