Olen juuri saanut tyhjättyä elämäni ensimmäisen ja todennäköisesti viimeisen Tigi-pullon. Tämä on jotain kampaamoista myytävää "perussettiä" eli Tigin Catwalk fashionista - mallistoa. Tuntuu aika hassulta ajatella, että shampoillakin on omat mallistonsa, mutta niinhän noita Tigejä on vaikka minkä sorttisia ja merkkisiä.
Olen varmaan periaatteellinen vastarannan kiiski, kun en omista Tigi-kokoelmaa, johon kuuluu 50 shampoota ja 100 erilaista muotoilutuotetta tai sitten on vain niin, ettei kolahdus vielä ole kuulunut. Sain tämän pullon vajaana serkultani, itse en ole yhtään pulloa ostanut. Tässä oli joku väriä suojaava tehoaine ja tuoksuna marja tai mustikka.
Shampoossa itsessään ei ollut mitään vikaa, vaan se oli tehokasta ja riittoisaa. Tuoksu sen sijaan ällötti minua, en ymmärrä, miksi shampoon pitäisi tuoksua karkeilta, kaurakekseiltä tai joltain vastaavalta. Minusta kunnon hiustenpesuaine tuoksuu shampoolta eikä syötävältä, myönnetään, että sitruuna ja terva ovat nekin syötäviä, mutta silti miellän ne enemmän "hyväksyttäviksi" shampootuoksuiksi kuin omenapiirakan, kaurakeksit tai suklaan.
Kuten jo totesin, oli shampoo riittoisaa ja tehokasta, mutta ei mitenkään niin ihmeellistä, että olisin valmis maksamaan pullosta kymmeniä euroja. Puolet halvempi kampaamosta ostettu shampoo ajaa mielestäni ihan saman asian. Ennen kuin teilaan nämä hittituotteet ihan maanrakoon, lupaan harkita uuden pullon hankkimista, jos löydän sellaisen budjettiini sopivalla hinnalla, ja pistän pystyyn uuden testikierroksen.
Samaan poistoon Tigin kanssa päätyvät myös tyhjäksi käytetyt today, tomorrow, ALWAYS-tuoksu (josta olen edelleen sitä mieltä, että tuoksu on ihana- toivottavasti sitä saa vielä parin vuoden kuluttuakin), dermosilin deodorantti, Maybellinen vaahtomeikkivoide (joka ei edelleenkään saa huippuarvosanoja) ja korallinpunertava Petale-sävyinen kynsilakka.
maanantai 14. joulukuuta 2009
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti