sunnuntai 26. joulukuuta 2021

Loistavat lahjomat

Olin aivan varma siitä, että vuoden aikana olen ehtinyt tehdä sen verran pahuuksia, että olen menettänyt viimeisenkin joululahjan. Olin siis kovasti yllättynyt, kun minua ja meitä muistettiin suorastaan huikeilla lahjoilla. Montaa erilaista suklaata sekä dumlea ja lakritsia, hunajaa, kahvia ja Baileysia. Kuvasta puuttuvat pullapoika, pikkuleivät ja joululaatikot sekä kummankin päätyönantajan tarjoamat joulukassit, joista löytyi lisää jouluherkkuja kuten erilaisia glögejä, kahvia, hilloa, hunajaa jne.

"Tavaralahjoja" kuvassa ovat veikkauksen arvat, ravintolalahjakortti suosikki Thai-ravintolaamme, rahalahja ja lahjakortti, jolla voi valita jonkun tavaran lahjakaupasta. 

Positiivista tässä on ehdottomasti se, ettei lahjoissa ollut kuin yksi pysyvä tavara ja sekin aika hauska. Herra Kirjoitus oli tilannut minulle blogistani jälleen yhden vuoden kirjana. No sorruinhan itsekin tilaamaan hänelle tavaran joululahjaksi: chilin kasvatuspaketin. Sen pitäisi olla rainbow chilibonsai, mutta katsotaan, mitä siitä aikanaan kasvaa. 
 
Jotenkin niin supertyytyväinen fiilis, sillä itse emme ostanneet herkkuja jouluksi, enkä ehtinyt tehdä laatikoita, pikkuleipiä tai joulupullaa, joten oli aivan mahtavaa saada niitä lahjaksi tavaroiden sijaan. Jos "joulupukille" voisi heittää toiveen, niin nämä tämän vuoden lahjat olivat aika liki täydellisyyttä. 
edit: Kyllä oli Baileys hyvää, kun sen korkkasimme kymmenennen työpäiväni jälkeen.

Ei kommentteja: