tiistai 25. helmikuuta 2020

Huijari

Tunnustan huijanneeni itseäni useammassakin asiassa, ensiksi minulla ei ole minkään valtakunnan intoa käyttää pois noita lupaamiani kosmetiikkanäytteitä, vielä vähemmän intoa on noiden VLCD-pussien käyttämiseen. Ei vaan kerta kaikkiaan innosta. Olen huijannut itseäni siirtämällä aloittamista aina seuraavaan kuukauteen ja seuraavaan kuukauteen.

Olen myös huijannut itseäni raha-asioissa. Olin jättänyt laskematta säästöihin mukaan käteissäästöni ja kappas ketaletta, kun ne huomioi, niin säästötavoite täyttyi jo viime vuoden lopussa. Voin siis lakata säästämästä maanisesti ja säästää vielä maanisemmin... Eikun ihan oikeasti voin alkaa säästää järkevästi ja koko ajan laskematta, paljonko vielä pitäisi saada kasaan ennen kuin tavoite täyttyy.

Nyt kun olen tunnustanut, ettei kiinnosta, niin ehkä tapahtuukin se outo käänne, joka monesti näissä asioissa tapahtuu eli yllättäen alkaakin kiinnostaa. 

Ei kommentteja: