torstai 16. heinäkuuta 2015

Pilkkukuumetta

Viimeisten parin vuoden ajan olen koettanut olla kohtuullisen maltillinen kotiin tekemissäni hankinnoissa ihan siitä syystä, että meillä on jo aika paljon kaikkea. Kuten esimerkiksi päiväpeittoja useissa eri väreissä. Nyt vain olen villiintynyt, käytän puolustelunani sitä, että aikaisemmin tapettien väri rajoitti makuuhuoneen värivalintoja, nyt kun sitä rajoitusta ei enää ole, voin hankkia sellaistakin, mikä ei aikaisemmin ollut mahdollista. Ei varmaan ole mitenkään yllättävää, että hankintani oli turkoosi siis sellainen petrooliin vivahtava sängynpeitto - ja tekosyynä käytettiin sitä, että siihen oli jo verhotkin olemassa. Ostin ne joskus kirpputorilta Tampereelta vitosella ja olen siitä asti etsinyt niihin sopivaa harmaata päiväpeittoa (se olisi silloin ollut myynnissä yhdessä verhojen kanssa, mutta pidin sitä muka liian kalliina ja jätin ostamatta, olisi ilmeisesti kannattanut ostaa, kun se vaivaa edelleen. Todella harvoin käy niin, että jotain tuollaista muistaa pitkänkin ajan päästä, mutta tuo nyt vain on jäänyt mieleen.).

Se todellinen villiintyminen onkin sitten tapahtunut parilla muulla rintamalla, joista ensimmäisenä nostettakoon esiin "pilkkukuume". Olen aina pitänyt puna-valkoisesta polka dot-kuosista, tiedättehän punaisella pohjalla valkoisia palloja siis tämä

Nyt vain kävi niin, että muistin minulla olevan keittiössä säilytyslaatikoita tuossa kuosissa, mikä tarkoittaa sitä, että tahdon myös samaa kuosia olevan vahakankaan ja verhot... tai edes tabletit ja verhot tai...

Ei kommentteja: