tiistai 15. toukokuuta 2012

Nauhakarnevaalit

Jossain vaiheessa kerroinkin, että olen hankkinut vielä vähän lisää puikkoja ebaystä. Siitä on jo jonkin verran aikaa, kun viimeisin  hankintani eli 120cm pituiset bambupuikot kotiutuivat. Jotenkin vaan aika ei ole riittänyt niiden esittelyyn. Tässä ne sitten vihdoin ovat, jossain vaiheessa täytyy vielä tehdä vertailu toiseen jo hankkimaani settiin ja pistää ylimääräiset myyntiin.

Samalla kun ikuisuusprojektini on edennyt (se on itse asiassa jo valmis, mutta siitä myöhemmin lisää), olen saanut uusia ideoita sen kaunistamiseksi. Näihin ideoihin liittyvät olennaisesti kapeat satiininauhat. Periaatteessa yksi väri olisi riittänyt, mutta enhän minä olisi minä, jos näin olisi ollut. Kun kerran hankitaan niin hankitaan sitten krossissa.

Ensin tuli vaalea vedenvihreä, tuo joka on samassa kuvassa puikkojen kanssa, ja sen jälkeen kasa muita. Kaikki huuto.netistä ja koko satsin hinta hiukan reilu kymmenen euroa. Samaan kauppaan sitten ilmestyi myös kasa helmiäisnappeja. Niiden käyttöön minulla ei vielä ole mitään erityistä ideaa, mutta nauhojen suhteen esittelen suunnitelmiani myöhemmin.


Ei kommentteja: