keskiviikko 28. joulukuuta 2011

Höpötettyä, vaihdettua ja saatua

Olen ahkerasti syksyn aikana osallistunut hopottajien toimintaan ja nyt oli sitten aika korjata hedelmät eli nostaa palkinnot. Päätin ensimmäiseksi palkinnoksi valita jotain sellaista, jota olen pitkään halunnut, mutta mitä en missään tapauksessa muutoin olisi malttanut ostaa. Palkintoni oli isompi Aalto-maljakko kirkkaassa värissä.
Sopii hyvin kirjahyllyyn jo siellä olevien kahden pienen seuraksi.

Myöskin vaihtopalvelu netcyclerin kautta olen tehnyt ensimmäisen vaihtoni. Annoin pois yhden lautapeleistämme, sellaisen, jota meillä ei ole koskaan taittu pelata, ja sain vastavuoroisesti kaksi Moda-lehteä. Olen kuolannut noissa lehdissä olevia ohjeita moneen kertaan ja todennut, että ainakin minä olen vaihtoon kovasti tyytyväinen.


Työkaverini teki joulusiivousta kaapeissaan ja lahjoitti minulle, aneemiselle, itselleen tarpeettomat rautatabletit. Noiden avulla säästyn yhdelta apteekkireisulta eli kiitosta vaan.

2 kommenttia:

Mari kirjoitti...

Tuo vaihtojuttuhan on aivan loistava. Jotenkin asia on jäänyt itseltä täysin sivuun enkä ole tainnut siitä kuullakaan! Moda lehdissä on ihania ohjeita, yksi neuletakin ohje on hukassa itseltäni, se pitäisi metsästää vuoden 2010 lehtien joukosta.

rouva Jälkikirjoitus kirjoitti...

Netcycler oli alkuun suljettu palvelu, jonne sai kutsun perustellulla pyynnöllä. Nyttemmin se on kyllä jo vapaa kaikille, mutta ei lainkaan niin tunnettu kuin voisi olla. Varmaan tuosta syystä, et ole siitä kuullut.

Olen tosiaan kovasti innostunut tuosta nettikierrätyksestä - varsinkin sen jälkeen, kun huuto.netin komissiomaksut ovat nousseet pilviin. Ja jotenkin noita ylimääräisiä tavaroita haluaisi kiertoon eikä roskiin :-)

Olen vielä noviisi nettikierrättämisessä, mutta omien kokemusteni perusteella suosittelen kokeilemaan.