tiistai 9. toukokuuta 2017

Mää ja mun sukat

Harkitsen vakavasti blogin nimen muuttamista muotoon "mää, mun sukat ja muuten tylsä elämä", sen verran vähän mitään muuta materiaalia tuntuu blogiin taas olevan tarjolla kuin noita sukkia. Nytkin on toukokuun lopun sankareille kahdet sukat työn alla - toiset melkein valmiit ja toisetkin hyvässä vauhdissa. Alkuperäinen ajatus nimeksi oli pelkästään "mää ja mun sukat", mutta toisella lukemisella halusin kuitenkin laajentaa perspektiiviä íhan vaan yhden pienen elämän verran.

Sitten seuraavaksi päästäänkin jo vääntämään siitä, mikä on tylsää ja mikä ei, elämässä siis - enhän mä kuitenkaan käytä elämääni vaan makaamalla sängyssä (no sen kahdeksan tuntia yössä, mutta se kai kuuluu asiaan), vaan blogipuolen tylsyys johtuu pikemminkin siitä, että on paljon töitä ja muita sellaisia juttuja menossa - paljon sellaisiakin joista ei voi blogissa huudella. Muuta kuin korkeintaan maininnalla pari työkeikkaa lisää tai jotain samansuuntaista. Toisaalta olen myöskin torjunut pari sellaista työtarjousta, joihin ehkä vielä vuosi pari sitten olisin tarttunut ihan vaan sen takia, että kaikki työtilaisuudet pitää käyttää hyväksi. On siis muutakin elämää kuin se työ.

Toki sitten vielä löytyy niitä muitakin haasteita kuten tavaroita, painoa, liikuntaa ja vaikka sun mitä, jotka pitäisi mahduttaa kaiken muun oheen. Olen onnistunut pitämään yllä tavaratonta tilaa tähän asti siis siinä mielessä, että meille ei ole tullut lisää tavaroita. Tämä ostokseton kausi on jatkunut myös lankojen hankkimisen suhteen eli kunhan nuo sukat aikanaan valmistuvat ja siirtyvät muualle, niiden mukana katoaa taas pari kerää varastoistakin. Suunta on siis ihan oikea.

Muutoin elämä keskittyy työn ja sukkien ympärille ainakin siihen asti, että saan nuo kahdet sukat valmiiksi.

Ei kommentteja: