maanantai 19. lokakuuta 2009

Hulluksi tullut

Rakas herra Kirjoitukseni on täysin seonnut! Valittelin tässä joskus, että minulla ei ole turkoosinväristä kelloa (melkoinen liuta kaikkia muita värejä on, jossain vaiheessa rakas serkkuni kysäisi, että onko minulla kello joka paitaan. Olin edellisellä tapaamisellamme käyttänyt valkoista paitaa ja valkoista kelloa ja tällä kertaa minulla oli viininpunainen paita ja samanvärinen kello), joten hän sitten päätti hankkia sellaisen minulle.

Tässä uusi aarteeni Fossilin animoidulla sydänefektillä varustettu turkoosi ihanuus. Olen myyty, sanaton, järkyttynyt ja pohdin juuri missä ihmeessä voin käyttää noin kallista kelloa, etten vain hukkaa sitä.

Tämä on aivan ihaaaanaaa! Olen noin seitsemännessätoista taivaassa, varsinkin kun sävy on täsmälleen petroolinvärisen neulemekkoni värinen.

Nyt vain pohdin, miten maltan jättää sen pois ranteestani edes hetkeksi. Voitte uskoa, että meillä on vietetty viimeiset pari tuntia tippa linssissä kiitollisuusjuhlia. Luvassa siis seuraavan puolen vuoden ajan hehkutusta ja Fossilia edestä, takaa, kädessä, käynnissä ja kaikki mahdolliset pukeutumiskombinaatiot, joihin sen voi yhdistää.

1 kommentti:

Ievuskainen kirjoitti...

Ohooo! Onpas hieno!!! :)

Saisitko mitenkään aikaseksi sellaista postausta, jossa esittelisit kaikki kellosi? Olisi hauskaa nähdä ne! Vai pidätkö mulle privaattiesityksen tässä asiassa, kun tulen seuraavan kerran käymään? ;)