keskiviikko 15. lokakuuta 2008

3 poistoa vaatekaapistani, lokakuu

On jälleen se aika, että pitäisi alkaa pohtia tämän kuukauden poistoja. Itse asiassa niitä pitäisi varmaan olla kymmenen, sillä sen verran olen viimeaikoina ostellut täytettä vaatekaappiini. Sain vasta eilen laitettua edelliset poistot huuto.nettiin ja nyt olen sitten etsimässä uusia.

Ensimmäiseksi toistoksi valitsen mustat puuvillahousut. Nämä ovat siitä jo kerran mainitsemastani huuto.net paketista ja ovat minulle ihan liian isot eli samalla tyylillä kuin aina ennenkin huuto.nettiin, huuto.netiinSeuraavana sitten samasta paketista peräisin oleva kasarityylinen violettihopeinen lepakkohihainen glitterpaita vyöllä. Samaa vikaa kuin edellisessä, tämä on hivenen iso ja kun mä en niin erityisesti pidä violetista- harakkana glitter tietenkin viehättää...menköön kuitenkin huuto.nettiin tämäkin
Kolmaskin poisto on siitä samasta paketista, olen kiroillut ja manannut, mutta paita ei yksinkertaisesti kutistu minun kokooni. Siitä periaatepäätöksestä olen päättänyt pitää kiinni, että liian isoa en vaatekaapissani haudo, koska sitten niihin on liian helppo lihoa. Liian pieni vaate voi vähän pakottaa kutistumaankin, mutta liian iso antaa mahdollisuuden lösähtää. Tässä nyt kuitenkin tämä peruspaitis 3/4 hihoilla ja huuto.netistä löytyy tämäkin.
Loistoveto, tämä juttu sitten karkasi käsistä, olin suunnitellut lisääväni sinne vielä kaksi vaatetta ja päästäväni sen maailmalle vasta sitten, mutta nyt ei sitten mennytkään ihan niin. En nimittäin ehdi kaivella kaappejani ja kuvata ko. vaatteita, vaikka tiedänkin tarkkaan, mitkä ne poistot olisivat.

Valkoinen paitiskin tulee poistoon vasta reisun jälkeen, sillä päätin ottaa sen mukaani, jos vaikka tarvitsisin kevyttä auringon suojaa...

1 kommentti:

Ievuskainen kirjoitti...

Et sitten tuotakaan paitaa muistanut matkagarderobia kasatessamme? Sulla tosiaan ON liikaa vaatteita... Toisaalta, miten helppoa niistä sitten onkaan saada toimivia kokonaisuuksia! ;)