maanantai 9. joulukuuta 2019

Meikkejä tuurilla

Olen hyvin tiedostanut sen, että meikkivoidevarastoistani alkaa pohja paistaa ja miettinyt sitä, mitä sitten tehdään, kun ne loppuvat. No juu kävellään kauppaan, valitaan purkki ja ladotaan rahat tiskiin. Tuo vaan nyt ei innostanut hirveästi. Niinpä olin enemmän kuin onnellinen, kun osuin jälleen kerran olemaan naamakirjassa oikeaan aikaan: Roskalava-ryhmässä tarjottiin ilmaiseksi Laveran meikkivoiteita, jotka olivat liki täysiä ja jääneet käyttämättä, koska omistajalleen liian tummia. Mulle, mulle, mulle... Onnistuin vielä olemaan ensimmäisenä paikalla ja sain ne itselleni hakemisen vaivalla. Niinpä minulla on nyt sitten yksi sävyttävä kosteusvoide, yksi meikkivoide, yksi heleyttävä kimallevoide ja varjostuspuuteri, joka sävystä päätellen on kesällä ihan passeli normikäyttöön.


Näillä pääsee taas pitkälle ensi vuotta eteen päin ennen kuin tarvitsee uudelleen miettiä kaupassa käyntiä meikkivoiteiden tiimoilta. Lisäplussana vielä se, että pääsen testaamaan Laveran tuotteita, joiden hankkimista olen jo pitkään miettinyt. Tuntuu kuin olisin saanut joululahjan jo ennakolta.

Ei kommentteja: